Missbill och (Barbie drogen)



Eftersom jag är smal och brun och inte tränar så måste jag ju absolut ta barbie drogen melonatan.
"Drogen som gör dig smal och brun och kåt."
Den är olaglig och är en spruta du  stoppar i dig för att just få bli brun och smal.

Jag tar INTE denna skit sak.
Då jag vägrar att förgifta min kropp smal.
Bättre att skaffa en PT och dietist för att bli smal.
och för att bli brun så är det nog det perfekta att använda om man gillar leverfläckar och ojämna pigmentförändringar.
Jag håller mig till bus och solarium, dessutom är jag ganska naturligt mörk i min hudton vilket gör att har har lätt för att bli brun.

Så nej barbie drogen är inte min grej jag har aldrig provat och tänker aldrig göra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, du är inte snygg

2011-05-29 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0