Ny tatto:D

Nu är min nya tatto under uppbyggnad, har skickat iväg mina klocka idéer till Emanuel som skall göra den.
Nu skall den bara snyggas till och bli en riktig sexy MissBill tatto.
Det kommer bli min andra tatto;)

Kolla in hans sjysta verk här:)

Min första tatto gjorde jag när jag var 18 men känns som jag gjorde den alldeles nyss^^
Skall göra på samma studio som förut förstås, eftersom han är så duktig och noggrann med det han gör,
Och PEDAGOGISK med sådana som är livrädda för nålar som typ jag^^
kommer aldrig glömma hur inställd jag var på att det skulle göra skit ont, men det kändes ingenting jämfört med det jag hade trott.


min tatto!

Så vart tror ni jag skall göra min tatto nu på kroppen?
och vad för motiv tror ni?
Skriv gärna en vild gissning:)



Kommentarer
Postat av: Robin Nielsen

Jag tror du kommer sätta tattoon på sidan av magen om du förstår vart jag menar :) Och du kommer göra någon slags blomma som börjar där uppe vid bröstet sidan och går neråt slutar vid höften cirka .

2011-05-05 @ 23:23:51
Postat av: Michaela borén

den sista bilden med rosa håret.. det är en transa.. :S o ja blir avis så fort ja ser den bilden!! hahaa. fatta att PASSA i den hårfärgen!

2011-05-06 @ 09:46:42
URL: http://blogofmichaela.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Man ser dina valkar på sidorna träna upp dom din fula fan :S

2011-05-06 @ 12:08:57
Postat av: Stamp

Tramp stamp?

2011-05-07 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0