Att vara stark....



Så skönt allt ändå skulle vara om allt var å topp hela tiden, och det märkligaste är att funkar inte det ena,så funkar det andra och vise versa..
det kan aldrig bara gå jämnt ut nej då.
vet inte vad jag egentligen vill få ur mig,eller vad jag vill komma till men ibland måste även jag få härja av mig lite.


Jag är så förbannat trött på fördomar och att man ska vara så jävla "stark" av sig hela tiden visst vissa skit tar man bara inte åt sig utav men när det handlar om att hjärtan krossas och att man inte tänker på att det finns någon där ute som faktiskt älskar, medans ni bara leker?

Nä att vara stark är fan att våga vara svag!

Det behöver inte handla om just DIG personligen utan själva handlingen i sig.
Att våga svika någon så mycket.

Och misstag gör vi då alla människor, och det vet vi alla!
Men att kunna skilja på stora och små misstag har vi allt mycket svårare för.

Och inte att förglömma, så kommer jag alltid att vara jag och göra det jag gör, reagera som jag gör, uppföra mig som jag gör, och ha mina åsikter om saker och ting!.


Nu tänker jag inte finna mig i vissa saker längre, och det kommer ske en förändring rejält.

Och ni som ska komma och döma mig jag har bara en sak att säga: Dra åt helvete, och jag menar det av hela mitt hjärta!






Men så ska vi inte förglömma allt bra jag även har, men det är lätt att glömma bort när man tappar humöret.
Jag har ju faktiskt världens bästa vänner,en fin karriär, en underbar sambo, fin familj,världens underbaraste lilla  chihuahua Alfons,bor fint och är bortskämd finns inte såå mycket att klaga på egentligen, men ibland så rinner de över även för mig..

Men jag är otroligt glad över att jag känner mig så älskad av alla dessa människor runt om mig ni är fantastiska<3<3 och ni vet vilka ni är!

och eftersom jag nu har så många trogna läsare så är det klart att ni ska få se denna sidan i bland med.


Och något som jag verkligen saknar och så gärna vill börja fokusera på är just detta
Det som får mig att slappna av och jag slipper känna krav eller press.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0