Det här med porr.

Ett återkommande problem i dagens samhälle, PORR!
oj nu sitter säkert en amassa flickor och redan gråter, bara de läste översta raden..

Men men Är det okej att titta på porr och så när man är i ett förhållande?

Jag själv tycker det beror helt och hållet på situationen.
Jag menar kan killen uppenbart inte ligga ordentligt eller ge dig njutning, stryk porren och lär upp honom.
eller om man har distansförhållande kan jag åxå förstå att man vill kolla.

Men när det kommer till att man bor ihop, så skulle de inte vara så kul om man ska kolla porr hela tiden.
gör de tillsammans i så fall, men annars vet jag inte faktiskt..
så länge man inte märker av det så visst, men börjar de gå över styr vilket de OFTAST gör så fuck it.
Kan man inte nöja sig med det man har kan man allt gå singel om inte båda parterna är överrens om de tycker jag:D

Så va tycker ni? okej eller inte?:D


Kommentarer
Postat av: Ja

Ohh, singstar med osthyvel! :D

2011-11-23 @ 15:15:46
Postat av: Jörgen

Hej på dig Sara !



Beror lite på hur förhållandet ser om man är öppen med det eller inte och hur nytt eller gammalt det är, men har man haft en långt förhållande och sexlivet är segt för båda så kan lite porr förnya det och man får andra synvinklar på det och får en gnista att tända till så tycker jag att det är ok.



Men beror liksom på hur och vad personerna tycker om porr från första början, det kan ju ägga upp en oxå om man har det tufft i förhållandet..



Mvh //Jörgen .



Kram på dig.

2011-11-23 @ 18:11:00
Postat av: Jenny

Jag tycker att det är okej att titta tillsammans alltid :) Sen beror det förstås på vilken sorts porr han kollar på ensam för mig och hur ofta.. :P

2011-11-23 @ 19:42:54
URL: http://crescentsolitaire.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till Emilia

Håller med dig! Är man i ett förhållande där man bor i hop, så tycker jag att porren inte behövs (om man då inte är överens över att kolla porr).

För jag skulle känna mig otillräcklig om min partner behövde porr för att tillfredsställa sig själv till 100%.

Man har ju en partner för att kunna få kärlek, respekt, sex & allt vad som nu ingår i ett förhållande. Visst olika för alla & alla förhållanden.

Men jag skulle inte acceptera porren om jag inte gick med på det, eller inte visste om det. För det man inte vet lider man ju inte av..

2011-11-24 @ 22:36:46
URL: http://idetstorahela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0