exklusiva Naglar;)

Jag måste bara få berömma deras gudomliga arbete de gör.
Jag har aldrig vart på en salong som gör att man känner sig som hemma.
Man känner sig verkligen omhändertagen på jsbk och man märker verkligen att de gör sitt bästa varje gång.

Dessa två tjejer julia och bea som har salongen startade företaget när de gick i gymnasiet, hur coolt är inte det?
Jag älskar ju som sagt driva unga människor med glimten i ögat vilket dessa två töser har.

Så något ni måste göra om ni vill ha nya, fina, sommar fräscha naglar.
Åk till dessa tjejer.





dessa naglar har jag gjort hos dem.
Min personliga favorit är nog designen längst upp rosa med svart glitter

Men de andra med pärlemor skimmer och rosa var väldigt fina de med, men hittade min egna stil på naglar nu tror jag hihi

Nu har tjejorna flyttat till en ny lokal, precis under deras gamla i hallsberg.
Mitt emot tågstationen

Jag brukar ta tåget i från örebro som kostar 40 kr, och går typ 2-3 grr i timmen dit.
Tar max en 15 minuter dit.
Är supersmidigt.

De gör även hårförlängningar för er som missat det

Gå in här vet ja, så kommer ni till världens bästa salong

Kommentarer
Postat av: bina

lite väl tjocka . . syns tydligt från sidan

2011-11-28 @ 22:51:40
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0