Just nu;)

Uj uj uj va duktig jag har vart som tränade idag, mage/rygg,och ben hihi^^

Har ju inte träna något nu efter operationen, eller vänta nu inte så mycket innan häller, men iallafall;)
har ju skyllt på att jag inte kan eftersom min kirurg rekomendrade att inte göra någon tyngre grad av fysisk träning under de 6 första månaderna;)

men nedre delen av kroppen går ju att hålla i trimm för de;)

Satt och skulle göra en video till er, där jag förlara lite hur jag träna mm. men då kom collin hem och allt blev jätte pinsamt, så jag kunde inte:S
Då tror han att jag sitter och chattar och visar mig i cam för någon:O
Öhm jag är inte 13 år längre men viisst!

Man får säkert jätte mycket ut av att visa sig i cam för en massa nötter när man är 21 år YEAH!
eller inte...

övade lite på min shuffle idag, och för första gången ever ever så satt de som smäck och de va inte ens jobbigt.
Innan så har de vart lite kämpigt, men sett helt okej ut så man har tyckt att man kan, men i dag JÄVLAR;)
WAAOOOOW:D


bild precis just nu:D

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag ska göra min operation i april, kommer bli så sjukt drygt att inte få träna >:

2011-12-02 @ 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0