Kört för er som hatar fejkbröst.







Detta har jag funderat länge på att skriva ett inlägg om.
Men inte riktigt gjort det efter som det anses "stötande" och många tar illa upp.
MEN!

Vaffan det är ju upp till var och en vem som vill ta åt sig eller inte.

Sedan jag gjorde mina tuttar fick jag höra att fejk är fel, fult mm.
Inan frågade många om jag hade silikon för de var så fina..
men nu när jag har silikon så är de fula för de är fejk.

MEN!
jag behöver ju inte pusha upp dem och fylla min bh med en massa annat jävla skit för att de ska se stora och fejk ut.

För alla gillar vi fejk looken även om vi vägrar att erkänna det.
För naturliga bröst har inte den där "klyftan" som de flesta kvinnor gör allt för att få.
skulle ni gilla naturligt så skulle ni inte ens behöva ha en bygel bh. utan då skulle ni ha en vanlig "soft" bra
Som är lite som en sportbh.

Så alltså: det är fel att vara fejk. tycker de flesta..
men då undrar jag är det inte mer fejk att fejka att man har fejk?

När jag tar av mig min bh så blir det ju ingen obehaglig överraskning för killen lixom.

För fatta om du går hem med en kille, som säger att han har en stor och den e liten? vad gör du då?
Jo går hem för man blir ju besviken lixom..

Åh tänk då killen som faktiskt tänder och tycker bröst är attraktivt och hon tar av sig sin bh och där försvann tydligen 2-3 kupor och där är det bara små plommon som sitter..


Nu sitter jag ju inte och säger att jag själv inte pushat upp mina tuttar när jag var naturlig (ej opererad)
för det gjorde jag ibland.
och spec efter min abort jag gjorde, de kändes inte alls som innan.

Sedan kan jag ju inte förstå tjejer som gör silikon och ALLTID går runt med dem upptryckta vid nyckelbenen, det ser bara fånigt ut faktiskt ^^


Och de flesta bh tillverkarna hänger ju med på detta fejk, lopp!

De gör bh:ar som är helt vadderade innuti som förstorar 2-3 kupor så en vanlig push up bh kan slänga sig i väggen. och innan de var det "kycklingfileer" silikoninlägg man skulle ha i mm:)

Så ni som ska kalla mig och andra silikonbrudar för fejk.

Tänk på detta!



Kommentarer
Postat av: Madeleine Berggren

håller fullt o heligt med dig... samhället e snevridet och svenskar har moralpanik -.-

2011-11-19 @ 17:41:45
Postat av: Lisettes.se

Jag håller verkligen med dej! Jag får massa komplimanger för mina bröst, dom är stora och runda men jag har aldrig opererat mej. Men utan behå så är dom ju såklart inte lika runda. Och jag kan slå vad på 100000000kr att om jag skulle operera dom och gå utan behå skulle folk inte se nån skillnad men jag skulle inte alls få lika många komplimanger sen om ja sa att jag har silikon. Varför är det så egentligen?

2011-11-19 @ 17:41:50
URL: http://lisettes.se
Postat av: LÖFGREN

Det är fan sjukt att folk kan säga så.

Att man är fejk att har silikonbröst och sen att leka fejk är okej. Jag håller helt och hållet med dig Sara!



Grymt bra blogg du har, följer den dagligen.

2011-11-19 @ 17:51:54
URL: http://eliaspappa.bloggplatsen.se
Postat av: ZFredde

Jag bryr mig inte om de är fake eller inte, bara de inte är överpumpade för då blire bah äckligt men lite lagom gillar vell alla?

2011-11-19 @ 21:57:55
URL: http://speedfreak.nu
Postat av: Bina

Jag tycker inte alls de e fult med silikon. Men så fort en tjej skaffar silikon, tror hon oftast att alla e svartsjuka på hennes bröst osv.



De jag kan tycka e lite löjligt med dom som skaffar silikon, de ska alltid visa upp pattarna heela tiden.



Jag har naturliga, inga lösa inlägg el ngt. O är hur nöjd som helst, inte springer jag o lägger upp massa halvnakna bilder för de.



Man kan väl vara nöjd med sina pattar utan o flasha dom ?



Man kan väl säga vad man tycker, utan o vara svartsjuk ?



Som sagt, lagom stora silokon är hur fint som. . . men inget jag skulle vilja ha. O nä, jag är absolut inte svartsjuk. Hade jag velat ha silikon, hade ja haft de för många år sedan.

2011-11-20 @ 13:53:08
URL: http://binalakritz.blogspot.com/
Postat av: Diana

Hahah bra skrivet faktiskt!

2011-11-20 @ 19:33:19
URL: http://doshii.blogg.se/
Postat av: jenni

DU HAR SÅ RÄTT! :DDD

2011-11-21 @ 15:12:51
Postat av: Nuffi

du har så rätt i det du skriver :)

2011-11-21 @ 16:54:26
URL: http://www.nuwss.blogspot.com
Postat av: Erika

Bra skrivet!

Det är ju upp till var och en och jag har aldrig riktigt förstått idéen med att vi ska lägga oss i hur andra ser ut i huvudtaget. :)

2011-11-22 @ 17:48:26
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Joakim

Bra skrivet! Stämmer också! :)

2011-11-22 @ 22:40:39
Postat av: Diva

Håller helt med dig!

Själv vill jag inte operera mig, men jag tycker att om man är onöjd med sin kropp så ska man få göra det, det är ju samma sak som att ha en tandställning, eller som jag har gjort att man färgar håret till nåt man tycker passar bättre.

2011-11-23 @ 00:33:38
Postat av: Jag ba typ!

Håller med om en del av det du skriver... Jag anser att vill man operera sig så är det ens ensak och andra ska inte döma etc..! Alla får se ut som de vill! Visst är det snyggt med klyfta, absolut, men personligen är silikon inget jag skulle göra trots att mina bröst är rätt små... Sillisar är snygga om de är bra gjorda, men : jag är NÖJD med mina 70 B! Faktiskt! :) Förutom att jag kommer nog göra ett lyft hos plastikdoktorn för de är inte så fasta. Asså jag är nog rätt ensam med att ha knappt B-kupa och vara glad och nöjd med det?! ,) Grejen är att jag har haft D-kupa naturligt, och det redan som 12-åring.. Vilket var besvärligt på flera sätt! Bysten krympte efter år av hård träning, och det är SKÖNT, praktiskt som fan! Iallafall, nu till lite kritik: I ditt inlägg verkar det som om en kille och en tjej som möts på krogen enbart går hem för att pippa om den andre har stor snopp eller stora pattar..?! Så hoppas jag inte att det är?! Menar du att de som har små grejer är ointressanta bara pga det, eller missförstod jag? Det låter isåfall något ytligt, om det är så du menar! Min kille älskar mig för den jag är och har aldrig klagat (han är dock tokig i stora rattar, men han älskar MIG- och skulle aldrig be mig fixa brösten!) Jag får även många många killars blickar på mig , trots att jag inte har mkt till byst, och jag ofta har figurnära topar e dyl och INTE stoppar nåt i BH:n! Jag gillar mig själv och det är attraktivt i de flestas ögon! ...Oj va lång kommentaren blev, men alltså jag har inget alls emot operationer och jag tycker sillisar är snyggt att titta på, men som sagt jag är glad över att ha liten byst och har inga komplex så..! Däremot har jag länge velat förstora läpparna. Skön blogg, jag kommer kika in igen, vore kul om du svarade mig i ett inlägg. Eller på min hotmail går bra oxå. :)

2011-11-23 @ 02:52:29
Postat av: Jonen

Så länge det passar kroppen så struntar jag i om du skulle ha ett tredje bröst och ett kakfat på rumpan.

Du har en otrolig kropp och du ser otroligt bra ut.

2011-11-23 @ 19:18:43
Postat av: sven

ojojojoj

2011-11-23 @ 20:47:26
URL: http://meatspin.com
Postat av: maria

fast jag tycker att naturliga bröst är vackert. jag tycker det är konstigt att ett ideal ska vara fejk. vi har ju fått naturliga pattar av en anledning - och jag tror inte att det var menat att man skulle plastikoperera sig. var det meningen att vi skulle ha silikon hade vi nog födds med det. jag accepterar att du gillar dina bröst och att du vill ha fejktuttar. om du tycker det är snyggt på dig så tycker jag absolut att du ska ha det. fast du kanske ska tänka såhär också: varför är det media som bestämmer vad som är snyggt och hur vi ska se ut? har du tänkt på hur mycket du har som är REAL! liksom riktigt på riktigt? du färgar håret, har hårförlängning, lösnaglar, lösögonfransar, klackeskor för att bli längre etc. det ska inte behöver vara så. det ska räcka med naturlig skönhet. eller?

2011-11-28 @ 16:38:47
Postat av: CarolinePralin

Jag har aldrig varit emot fejk, och skulle jag haft ekonomin hade jag haft mina egna fejkisar för länge sedan :) Men det får bli en senare fråga, när pengar till det finns.

Förstår inte att folk kan vara så anti, det är fint med tuttar! Jag är inte heller anti den här fejk-bh tränden, eftersom det ger oss som inte har råd med silikon chansen att känna på hur man skulle se ut med större tuttar. Jättetrevligt, min pojkvän har aldrig klagat på mina små bröst, inte heller på när jag tar av mig mina fejk-bhar. Ingen av killarna jag har varit med har klagat på brösten, de flesta killar är glada bara dom får se bröst, små som stora. Det har med vad man själv känner att göra, ingen annans åsikt om din bh-storlek har någon som helst betydelse :)

Sen personligen, tycker jag det är finare med stora fejktuttar istället för stora naturliga, för dom hänger inte en massa! :)

Bra inlägg Sara! :D

2011-12-08 @ 16:15:18
URL: http://carolinepralin.blogspot.com
Postat av: karrar

du är snygg och du har stor bröst

2011-12-08 @ 17:15:17
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Anna

Heej!

Myycket bra skrivet! Vill me ha silikontuttar, gjorde de ont?

/Anna

2011-12-16 @ 22:25:46
URL: http://sagansland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag skulle bli jätteglad om du kunde svara på det här i ett inlägg eller liknande! :)

Jag är en tjej på 15 år som har jättesmå bröst, jag är alltså för ung för att operera.. men jag vill såååå gärna ha större bröst NU, orkar inte vänta i tre år till!

Så kan du rekomendera några piller som "bust up" kanske? tror du att dom funkar? eller något annat kanske? Snälla jag vet inte vad jag ska göra!? Superfin är du, tack på förhand! :)

2011-12-29 @ 02:33:55
Postat av: Alex

Den som inte gillart är antingen Bög eller Avundsjuk^^ vem fan tycker inte om bröst?! :D fan man blir inte överraskad heller när BH:n droppas o man hittar 1-2 strumpor emellan^^, Silikon framför natural helt klart!

2012-05-08 @ 17:15:59
Postat av: sup

bitch plz

2012-06-27 @ 17:07:44
Postat av: fille

jag älskar bröst! det finns inget finare, du har nog dom finaste brösten jag har sätt!

2012-06-27 @ 17:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0