Nyttiga veckan!

Tänkte att jag skulle ha mig en sån där nyttig vecka, och se vart det leder^^
Eftersom vi åt så jävla mycket, i holland när vi var där, så nu blir det bara sallad.
Känns så jävlagött endå eftersom jag för första gången i mitt liv fått ångest över vad jag stoppar i mig.

Har lyckats blivit febrig och förkyld, som vanligt när jag reser bort och kommer hem så blir det ju så här..
Suck

Så nu kommer jag göra allt för att bli frisk då jag åker till danmark och plåtar i köpenhamn i helgen.
Självklart följer min vapendragare Joanna med mig och hjälper till och umgås med mig hihi!
Ska bli underbart skönt att få dra iväg en sväng igen:)


Mamma kom hit med alfons förut, han har vart med henne på jobbet och är helt slut haha!
Det första han gjorde när han kom innanfördörren va att lägga sig i sin säng, jag hann inte ens ta av han kopplet.
Men när jag tagit av han de hoppa han upp i soffan och sen har har bara sovit:)

Madde kom förbi mig en sväng förut och drack lite kaffe och visade mig världens jävla fylle film haha
jag dog!!
Men men kör bara!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0