Qlimax 2011 avklarat!

HELVETE vilket jävla ös det var!!
Kom nyss hem och är HELT färdig!
Stod verkligen och stampa från kl 11 på kvällen till 6 på morgonen!
Helt underbart, med bara massa trevligt folk.
Inget bråk,tjaffs,eller drygt folk alla var bara där för att ha kul!
Och på hela kvällen fick jag bara 3 stycken som flirtade med mig, där 1 av de var tjejer, HELT otroligt!!
så jag kunde bara köra loss och känna att man var ifred bara!

Blev ju så klart intervjuad när vi skulle gå in på qlimax, får se om de tar med det i dvd:n som släpps:)
De tyckte de va konstigt att jag inte var blond och kom ifrån sverige^^


Så jävla fett hela skiten där nere asså!
Galet.
Kommer ladda upp en hel del bilder när jag har tiden och orken till det.
Just nu vill jag bara sova.

Hela helgen har vart helt fantastiskt rolig, med mycket mat,alkohol och gott sällskap!
Mycket bra helg!!


Kommentarer
Postat av: Nanaki

Shit vad nice! =)

haha, vad kul att en brud flörtade med dig! ^^

sällan brudar flörtar med mig. haha.

Vad kul att du hade det kul på Qlimax! =)

2011-11-28 @ 22:24:16
URL: http://nanakikaw.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0