Så jävla pörr!!

De senaste dagarna på facebook ger mig både, lycka och en reaktion som låter mer så här. EUUUUWWW, och BÖHÖÖ ljud.

ja jävlar så trevligt det är att logga in  på facebook, när det första man ser än en brud som vresar upp både Gäggveck och sin håriga mussla ja det är ju fantastiskt trevligt!
buhööö!! analblekning nästa? haha!

och folk klagar på mina bilder;)


Ersh jag skiter i om folk visar fettan på fb, men ni kan ju åtminstone ha lite vätt och etikett att raka er föö faan!
haha eller dra en brasiliansk vaxning så ni får bor allt pörr hår i röven med!

haha jag dör:D

förstår inte varför dolk blir så upprörda över detta, men behöver ju inte klicka upp bilden i storbilds format om man inte vill;)

jag skrattar bara åt det hela.

'


Ta den i munnen ;) !!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

så jäkla snygg header!



jag ids inte polisanmäla, då hon är dum i huvudet och kommer polisanmäla mig tillbaka för vad som helst och det känns inte som att det är värt det... men jag har helt enkelt fått lära mig den hårda vägen och gör aldrig om det igen!

2011-11-21 @ 12:06:40
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Jag ba typ!

Ah shit, jag visste inte att man fick ha såna bilder på facebook?! Haha. Men hur kom det sig att hon dök upp när du logga in?? För hon var väl ingen av dina fb-vänner?? ,) Höhö du har så rätt så rätt att arselhår är för jävla äckligt! Det kan inte varit hennes ex eller nåt som olovligen lagt ut bilden?? ,) Inte många skulle lägga ut nån sådan bild på sig själv, och framförallt inte orakad! ,) True?

2011-11-23 @ 03:52:08
Postat av: Jag ba typ!

Måste säga att du är SÅ GRYM tjej och att din blogg är tokbra! Tyvärr kan jag inte se alla bilder för jag är inne via mobilen.. Och egentligen skulle jag kommentera ett helt annat inlägg nu, men nåt strul gör att det plötsligt inte händer nåt då jag klickar kommentera.. Istället hamnade jag tillbaks i detta inläggs kommentarsruta.. Jaja det jag ville säga nu är ang om en tjej kan träna i endast sport-BH på överkroppen... JAG tycker absolut att man kan det, men vet att alla inte håller med mig, vissa uppfattar det nog som stötande..! Men vadå, man är ju inte naken, och det är inte porrigt eller så! Dock har jag märkt att om jag haft sport-BH har grabbar reagerat, en t o m frågade om jag inte frös trots att det var sommar och jag precis tränat. Haha. Jag antar även att många kärringar säkert blir tjuriga och tror att man bara vill visa upp sig.. MEN MEN- hallå , det är väl inte värre än att ha bikini på sig?! Jag har aldrig fattat varför det är helt ok att ha bikini inför det motsatta könet-men inte underkläder!?! Sjukt konstigt alltså! Och by the way, karlar slänger ju av sig alla kläder på överkroppen hur som helst, varför skulle vi brudar då inte kunna ha bara BH upptill en stekhet sommardag!? För det anses stötande..men en karl med bar överkropp, ölmage eller hårig som en apa, det anses ok och inte stötande!? Sen en sak jag tycker är löjlig: tjejer är tvungna att ha bikiniöverdel även om de är platta som en kille och bara har ett par bröstvårtor.. Vad är poängen med bikini-BH om man ser ut som en man över bröstet liksom! Då kan ju lika gärna småbarn ha på sig det- det finns ju så mycket pedofiler! ,)

2011-11-23 @ 04:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0