Sen eller tidig bloggning? vilket föredrar du?

Shit va trött jag är idag, men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte sov ett skit i natt.
Var verkligen jätte skumt att jag inte somnade till någon gång utan låg halvvaken och bara vila hela natten.
Så fick ta lite sovmorgon idag för att få sova någonting.

Sedan drog jag till jack & jones och har sorterat jeans och räknat storlekar nästan hela dagen:D

Så, det kommer bli antingen morgon bloggning (de flesta dagarna) eller kvälls bloggning beroende på hur tidigt/ sent jag behöver vara i butiken.

Så vilket föredrar du? morgon eller kvälls bloggning?:)

Nä nu ska jag göra mig en matlåda sedan, ta mig en redig skål med brända popcööörn med ett glas cola;)
MUMS!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0