Avundsjuka i all ära;)

Är så otroligt roligt att de tror de vet och kan så mycket om mig HAHA!!!
Egentligen vet ni ingenting och så kommer det fortfarande att förbli;)
Jag har mitt varför inte sköta ditt?

eller är det något du saknar så mycket i ditt liv så att du bara måste försöka jävlas med mitt?
Mig kommer du aldrig lyckas förstöra för.
och håll dig till fakta.

men tack för att du ger mig så mycket uppmärksamhet iallafall.



Men men Idag så mår jag så där jätte dåligt igen, den här förkylningen släpper ju aldrig jag blir galen.
Känner mig hängig och tung i huvudet.
Collin är hemma idag med, så jag funderar på någon mat man ska laga som är enkelt och snabbt.
Jag är så trött på all snabbmat just nu Inte konstigt eftersom jag ätit de ofta nu ett tag.
Men Är ju jätte tråkigt att laga mat till sig själv ju:/

Och nu har jag lyckas gått ner ännu mer i vikt eftersom jag är sjuk och vill inte äta själv, därför brukar jag strunta i att äta.

Blev nästan chockad igår när jag stod i spegeln och tittade på hur mycket man ser benen av min bröstkorg.
SKÄRPNING SARA!!!


Just nu längtar jag till på fredag då ska jag gadda mig, har längtat så länge på detta och äntligen är det min tur:D





Kommentarer
Postat av: Rickard kilbro

Snygging :)

2011-09-13 @ 15:00:10
URL: http://lockforward.myshowroom.se
Postat av: Anonym

bra att du står upp för dig själv och de angående dina boobs och de, fattar inte vrf folk bryr sig. jag kan erkänna, jag är avis, vill ju själv ha bröst operation ! därför tkr jag de är intressant att läsa om de hos dig :D

2011-09-13 @ 16:06:42
URL: http://zzombiiie.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag är också avundsjuk!



... På din pojkvän.

2011-09-13 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0