Första inlägget med nya designen;)

Om man ska ligga på topp måste man förnya sig så att säga;)
Ser ni så fin min nya design är ELLE?:D
fantastiskt snyggt
Detta firas med brända popcorn och cola så klart;)
Som ni kanske har förstått så suger jag verkligen i köket, jag kan inte ens göra mikropopcorn..

Så varför jag äter brända popcorn är för att jag alltid har vart så ointresserad och fokuserad i köket att mina popcorn jämt har blivit brända så nu kan jag knappt äta vanliga "normala" alltså icke brända popcorn...
Men något jag funderar över är varför är hela JÄVLA bikini överdelen full i popcorn efter man har ätit!?

Nu när jag skrev allt detta kom jag ju på att jag och maddii gjorde värsta grejen i söndags ju!!!!
Vi bakade en alldeles egen tårta men hallon mousse, vanilj botten och chokladmousse men marsipan och massa fina dekorationer.
allt gjorde vi själva förutom all marsipan!

Och killarna Collin & Daniel som båda är kockar, blev faktiskt imponerade av vårat bakverk^^
Men den blev lite grå dassig då chokladmoussen lös igenom marsipanen..


Jag gjorde 3 rosor innan jag kom på något så mycket roligare att göra..


VAd är roligare att göra än snoppar!?

Jag gjorde flera stycken och satt vid collins dator när han spelade;)



Nä nu till något seriösare:)
Till tårtan :D



HAhaha kan inte sluta tänka på ordet köttros när jag ser dessa...
MEn den var faktiskt jävligt god ska ni veta;)

Så nu ska vi börja baka lite mera hihi



<the girl with the tatto Hum låter nästan bekant^^

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

snygga blev de! rosorna alltså, snopparna är... snoppar. haha :P

2011-09-27 @ 20:08:28
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: nina

tycker du sminkar dig jätte fint! kan du inte ge lite tips på vad du använder för produkter och hur du brukar sminka dig?



ha en bra dag! kram <3

2011-09-28 @ 13:59:01
Postat av: Sofie

Snygg design!

2011-09-28 @ 17:23:40
URL: http://sofieperssons.bloggplatsen.se/
Postat av: Madde!

gillar nya designen!

2011-09-28 @ 21:11:26
URL: http://maholmgren.blogg.se/
Postat av: Madde!

gillar nya designen!

2011-09-28 @ 21:11:38
URL: http://maholmgren.blogg.se/
Postat av: Nuffi

jävligt snygg tårta :D



ett tips m popcornen...börja med o köra typ 2min... sen kollar du strl på påsen och sen kör du nån min till o lyssna om de poppa nåt..kör dock inte tiden ut för de kan bli brännt (lyckas själv med de några ggr ^^)

2011-10-01 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0