Måndag fiffaaan!

Ny vecka, och nya äventyr..
Eller? Vaknade vid typ 6 tiden i morse och hade skit ont i höger sida av halsen och hosta som fan..
Så ny har jag vart sjuk i snart en månad kul va!?
Går väl sakta men säkert och väntar på döden, har försökt hålla mig nykter oftare men inte fan hjälper det!

Känner mig så äckligt seg i dag med, och vädret är skit..
Men men då får man ta tag i det där man aldrig brukar vilja göra inomhus..
Typ som att skriva om sitt cv, och liknande för jag tänker bli vuxen nu:D
Jag har fått för mig att jag vill börja jobba på lager!
Fatta va soft då kan man bara få sköta sitt,utan att behöva stå och vara trevlig HELA dagarna.
Underbart passar bittra mig perfekt!!

Som sagt om jag ska få min bil jag vill ha, så måste jag börja ta tag i det på allvar;)

Jag kan verkligen se mig själv i denna<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0