Miss fejk!

Något jag funderat över ett tag är,
Varför är det så farligt för många ut av er att vissa väljer att förstora brösten?
För det första förstår jag inte varför ni bryr er för eftersom ni inte kommer få se dem eller gå runt dem.
Inte går jag och bryr mig om folk som har tattos, eller liknande?

Men en tjej som förminskar sina bröst är mer accepterat?

För mig är det samma sak, man opererar sig för att nå samma mål alltså att se ut som man själv vill göra.

Sedan kalla oss bara för att vi lägger till för fejk!?
Det är ju minst sagt lika fejk att ta bort som att lägga till för att se ut på ett visst sätt.

Och Om man nu ska vara så "naturlig" som är "bäst" då borde vi sluta sminka oss,raka oss,färga hår,Använda löshår,fixa naglarna och framför allt sluta tatuera oss.
för det är inte naturligt.
(Tänk på det killar)

Men då kommer argumentet men att hårfärgen växer ut, hårförlängning kan man ta bort, sminka sig kan man sluta med och att förminska brösten e fortfarande naturligt.
Vilket det egentligen inte är eftersom man hjälper naturen på traven där med.

Ja men jag kan ju välja att ta ur mina silikoninlägg sedan!? så vad e problemet!?


Och Något jag vill göra klart för folk är att bara för att man gör silikon, betyder det inte att man är svag som människa eller har dåligt självförtroende.

Jag vill se ut så här , lika mycket som att jag vill vara svarthårig och färgar mitt hår svart.
Och jag har hårförlängning för att jag tycker långt hår är snyggt..
Man hjälper naturen på traven.

Jag opererade mig för att förbättra, och inte förändra ,Inget annat..
Jag känner mig lika snygg nu som då.
Skillnaden är att jag går mer utan bh nu;)

Så jag förstår inte varför många är så upprörda över det här med andras silikon bröst, ni kommer aldrig få röra,se eller vara i närheten av mina ändå så ni kan sluta fundera.



Kommentarer
Postat av: Nicci

Hej missbill! Håller med dig, det är fånigt hur dumma folk är i frågan om plastikoperation.

Dock måste jag påpeka att de flesta som förminskar brösten inte gör det för skönhetens skull(för det blir oftast inte direkt snyggt) utan för det fysiska välmåendet. Jag själv kommer förminska brösten pga att min rygg tar otroligt mycket skada av dem även om jag tränar ryggen(har idag storlek 70I-70H).

2011-09-12 @ 16:03:55
Postat av: Sandy

Tjena bruden:) alltså måste säga dej de du skriver är så himla sant fan låt oss alla vara precis som vi med eller utan löshår eller silikon eller inte vi föddes väl fan inte för o gå efter vad andra tycker :) skulle jag själv ha råd skulle jag faktis göra en bröst operation men bara för min egen del o inte för nån annan:P men många brudar som grabbar har nån sort plastik agg att dom gnäller o gnäller bara.. fan va glad njut av livet ha kul o va nöjd med er själva:) Grym blogg tummen upp Rock on girl!! mvh Sandy

2011-09-13 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0