Missförstå mig rätt tjejer..Självkänsla

Genom mina inlägg om skönhets ingrepp så menar jag inte alls att man MÅSTE göra skönhets ingrepp för att se bra ut!!
Det har jag aldrig påstått:)
Men Jag personligen har fasta stora bröst för jag trivs med det och tycker det är snyggt.
Men man ska aldrig jämnföra sig själv med andra det måste ju även ni förstå:)

Jag tycker personligen själv att man skall hitta sig själv, innan man genomgår en operation för man tror allt ska bli bättre, men tyvärr händer inget mirakel.

Personlighet och ödmjukhet är det viktigaste för mig:)
Hur du ser ut är mindre viktigt bara du trivs med dig själv..

Jag är häldre ful och ödmjuk, än snygg och dryg..

Så ni som kallar mig ful jaha och?
utseende är inte allt..

Så borde fler av er tänka, dt ytliga trycker bara folk på som inte känner dig och därför bör du inte ta åt dig.

Men om en nära vän klagar på ditt innre borde du se upp och ta åt dig av kritiken.


Jag kan erkänna att det tar lååång tid innan man hittar sig själv och framför allt börjar älska sig själv.
Jag var osäker på mig själv ända fram tills gymnasiet faktiskt, och jag vet hur jag hatade alla glamour modeller,och modeller i överhuvud taget för att de såg bra ut.

Jag älskade att klanka ner på andra för att själv må bra för en liten stund..

Men senare när jag började bli den som såg bra ut, så blev jag utsatt för samma sak jag utsatt tjejer för.
Karma säger jag bara..

och efter att själv ha dömt, och sedan själv bli dömd så lärde jag mig något, Jag ska aldrig mer trycka ner en tjej, det var hos mig problemet låg och inte hos den tjejen på bilden som gjorde det hon tyckte var kul..

hoppas ni förstår lite vad jag menar:)

Att för att lära känna sig själv och bli STARK så måste man erkänna sina fel och brister..



När man trivs med sig själv så orkar man inte bry sig om andras utseende:)
Då är man för upptagen med sitt egna;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klockrent inlägg!

Tycker din blogg är riktigt rolig och intressant!

Keep up the good work!



/A

2011-09-16 @ 14:57:30
URL: http://angeeelica.bloggplatsen.se
Postat av: Jojje

Hej jag kan bara hålla med förra kommentaren att de är så sant som det är sagt att man borde veta vem är själv innan man trackar på andra...



HA en bra dag med dig och krya på dig du låter inte alls bra i dina videoinlägg...



Krya på dig...Kramizar...

2011-09-21 @ 00:01:34
Postat av: Adam

Skitbra skrivet!!!

2011-09-26 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0