När man knappt pallar att skriva.

Så mycket lättare det är med videos tycker jag, men det är så lätt att man flummar iväg..;)
Eller så åker kläderna av haha
ERSH!!!
vad gör de om 100 år.


Man lever bara en gång så varför inte bara köra all in med det samma..
Det är något jag funderat över de senaste dagarna, Vart är mitt all in läge att bara köra!?
Nä det har någon tagit ifrån mig helt enkelt vilket gör att man bara mår dåligt.
Så nu ska jag ta tillbaka min GO feeling och bara köra som jag alltid gjort tidigare, då mår jag som bäst!!'

Jag är inte född för att göra dig lycklig utan mig själv..
Så det finns inget snällt sätt att göra detta på utan man måste tyvärr bli det där jävla egot som alla tyvärr redan tror att jag är.
Men THATS ME;)

Kommentarer
Postat av: ilias

sounds right =)

2011-09-30 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0