Örebros största bitch och ego?

Det är lite roligt när jag går på stan i min språngande marsch hur folk har mage att kalla mig bitch, (klart man blir en bitch om man blir kallad bitch stup i kvarten)
Jag går ju bara dit jag ska? och kollar där jag går.
Inte fan kan jag stanna och le mot alla jag möter,eller hälsa!?
Speciellt inte på folk,som jag inte känner.

Och ni vet inte ens hur jag är när jag blir bitchig.
Visst jag har en teori som har med bitchigt att göra, och det är att sätta dem på plats.
Så de sitter där ser dumma ut och håller sin käft.
Därför blir jag den bitchigaste av alla bitches;)

Men självklart är jag go och glad om du som kommer fram och är det:)

Här har ni lite bilder på min pälsväst jag köpte:D





Inga jätte bra bilder men ni vet att min iPhone e fortfarande trasig!


Och mitt ego, ja de klart mitt ego växer när ni ska hålla på och leta fel på mig;)
Det är ju så att man klagar på det man själv inte har..

Och ytliga saker är det enda ni har att komma med.
Jag vet ju hur jag är som person och mina vänner, det är det som räknas för mig.

Sedan vad andra tycker och tänker är inte speciellt intressant, faktiskt det finns bättre saker att göra än att lyssna på sagor om sig själv;)

Men klart egot växer, Men det många inte tänker på är att jag har då allt fått jobbat mig fram och inget annat.


















Kommentarer
Postat av: Peddo Petter

Fin roompaaah

2011-09-06 @ 15:56:06
URL: http://vigillarroompa.se
Postat av: Karin

Skit snygg pälsväst! Passar dig perfect! :)

2011-09-06 @ 15:56:35
URL: http://irongirlie.bloggagratis.se/
Postat av: jenniefer

skitsnygg väst! :)

2011-09-06 @ 22:33:40
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0