Svar på en väldigt upprörd kommentar.

Jag gillar att läsa din blogg och tkr de finns mkt kul o innehållsrikt, men what the fuck, du drar verkligen alla under en och samma linje, bara för man är ung kan man inte vara en bra mamma till ett barn eller?!. Och bara för man inte lyckas fått fast jobb så är man drägg eller vad e de du vill säga med dina ständiga påhopp mot unga mödrar jämt , tkr de ämnet kommit på tal jäävla masssa ggr i din blogg så de faktiskt ursäkta mej stör mej, trodde du hade vettiga åsikter och kommentarer o så häver du ur dej detta, ja e fett besviken faktiskt!! Alla är inte soc drägg å super o röker bara för de e unga mammor, somliga kanske VILL bli unga mammor , somliga kanske VILL vara fräscha efter de fått barn och inte börja föda barn när man e 37 å man får hängiga pattar & rynkor överallt!!har den tanken slagit dej ens ?!!?.
Då ja själv är en ung mamma, dock är jag själv några år över 20 så jag är ju ingen tonåring men anyway det stör mej att du höver ur dej smo att de låter riktat mot alla jäävla unga mammor där ute!! dessutom varför skaffade du barn själv, när du är så jävla anti unga mammor, alla kanske inte väljer och vill göra något så stort och olycksfyllt som en abort!!!!!? besviken var ordet, Sara, fyy!!!!!

Svar:
tack så mycket.
Men du har nog missförstått mig, jag har INTE barn jag valde att göra abort eftersom jag vill trygga min framtid för mig själv INNAN jag skaffar barn.

Sedan är det min åsikt och jag e ledsen att du tåg åt dig men bara vad jag tänker och tycker.
Har många unga vänner som har barn, men de vet vad jag tycker och jag älskar barn. men de flesta tänker inte efter det är DET jag vill komma fram till som de andra under din kommentar förstod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0