Tutt-is,vita trosor och vin i massor..

Jag är tamefan helt slut efter helgen, och jag som skulle ha fått så mycket gjort idag!!
Men ersh tur att man kan välja själv hihi

Den här helgen blev väl rätt så spårad som vanligt med bästa brudarna;)
Madde,Lollo, joanna och givetvis jag själv^^
SORGLIGT VAAAAA;)

Fredagen satt vi bara här hemma hos mig och collin och drack öl och lyssna på massa go musik till typ halv 2, alla var ganska trötta efter veckan så blev inte så allvarligt endå.
Blev så jävla hungrog så drog till bk på natten och fläska mig.

Sedan i lördags så drog jag och collin ut och käka på K1 (kungsgatan 1)
Knulla i munnen som vanligt;)

Senare drog vi på förfest där joanna,lollo och madde var, Galet han inte mer än att komma innan för dörren typ så blev det glas på golvet och tuttarna skulle flashas, eller näää de va mina tattos. HAHA:D
men jag misstolkade frågan och trodde madde mena tuttarna ^^
Och efter att ha suttit och smekt sig själv i soffan med papper ute på altanen kunde det ju inte ha blivit en bättre kväll med
4 flaskor vin på satin, med massa is kastning i allas uringningar, även lite is under kjolarna, och en skymt av vita trósor så började vakten stå och tjura Vaffan satin släpp loss det är ju just därför de e så ruttet där för man får ju fan inte festa, nä inte ens busvissla.

Så självklart drog vi vidare till strömpis där är det alltid bra;)
Drog i mig en ragnar där då lennart var slut;/

Blev så där härligt skitfull och släpade med mig collin hem.. hihih
MJAAAU!!

Glömde ju ta bilder mitt i denna galna bubbla, Men här får ni lite andra bilder, Säger bara en sak fy fan va denna sommar har vart toppen, Dumpat en massa jävla nötter och bara kört;)
















Bjuder på en låt här med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0