Typiskt avundsjuka brudar, man kan aldrig bli för sexig;)

Hon är för sexig
– för att servera

Stammisarnas fruar svartsjuka

Loredana, 27, är för sexig för att servera.

Stammisarna ger för mycket dricks, menar deras fruar – som nu samlat namn för att få bort den dansande servitrisen.

– De är bara avundsjuka. Jag har brasilianska rötter och älskar att dansa, kontrar Loredana.

En liten bar i Cadelbosco Sopra i regionen Emilia-Romagna i norra Italien har plötsligt blivit riksintressant.

Där jobbar nämligen Loredana Popesciue, 27, ursprungligen från Rumänien.

Och hon bär inte bara ut grappa, utan bjuder också då och då på lite dans.

Frikostiga med dricks

Alldeles för sexigt – och för dyrt, tycker stammisarnas fruar, som hävdar att männen blir alltför frikostiga med dricksen.

– Jag har brasilianska rötter och älskar att dansa. Vad är det för fel med det, säger Loredana Popesciue enligt tidningen Austrian Times.

Nu har fruarna gått samman och gjort en protestlista mot den blonda servitrisen.

– De här kvinnorna är bara avundsjuka. Jag har inget emot dem. Men om deras män vill tillbringa tid med dem så skulle de vara hemma och inte i min bar, säger Loredana.

Chefen nöjd

Det är inte första gångern hon är i blåsväder.

Enligt uppgifter till tidningarna har anonyma tips om Loredana tidigare lämnats till myndigheterna.

Men hon har klarat kontrollerna från både skatte- och immigrationsmyndiheterna, liksom besöket från hälsovårdsnämnden som kom för att inspektera de sexiga underkläder hon påstås visa när hon dansar.

En som verkar nöjd med uppståndelsen är Loredanas chef.

Han har nämligen döpt om baren till Lory Pink Bar – till Loredanas ära.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article13625717.ab


Detta tycker jag bara är så underhållande att läsa.

Det är ju för fan inte hennes fel, att deras män sitter där och dricksar henne?

Detta är så typsikt tjejer, Som jag skrev i tidigare inlägg så är detta inte tjejen som jobbar där som har problem utan männens fruar.

skulle de vara säkra på sig själva skulle de inte klaga.

Och om dessa fruar kanske skulle dansa lite mer hemma skulle dessa män slippa sitta på den där baren;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0