Vilken otroligt JÄVLIG morgon!

Vaknade av ett så jävla irriterande samtal.
Istället för att jag ska få min jävla lön i tid så ska jag på någe jävla möte!?
Innan, Förstår inte varför det ska vara så jävla svårt att bara betala ut.
Jävla idioter säger jag bara.

Nä och inte nog med det så blir jag så jävla förbannad på folk som kommer och vill ha en till modelljobb,Och sedan ber de mig färga håret!?
Ja men betalar ni de då?
+ mina extensions?

nä men de kan erbjuda jobb som inte ens täcker hälften av vad håret kommer gå på.

Altså kontakta inte mig om jobb om du vill att jag ska färga håret, och du inte kan stå för de kostnaderna för att få mig blond,röd. eller vad det nu kan vara.

Jag trivs bäst i svart därför har jag svart hår.
Jag känner mig inte snygg i någon annan hårfärg så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0