Aj aj, pain in my boob!

Hallå på er, jag kom nyss hem i från farbror doktorn..
Undrar hur mycket blid de tömt mig på egentligen bara de senaste 2 månaderna.?..
 
Aja men i går kände jag av lite värk i mitt vänstra bröst, men tänkte inte mer på det då det kan bero på att jag tränat och så...
 
Men kl 4 i natt ja då, kunde jag inte längre röra mig, och jag kände mig precis som Nyopererad igen.
Men iallafall så har inte denna inflammation med bröstoperatinen i sig att göra utan att jag fått en inflammation i bröstmuskeln som ligger över implantatet..
 
Jätte fint å springa runt med en jätte svullen tutte och den andra e normal, lite storleks skillnad och jag kan säga att jag inte kommer förstora mina bröst mer haha.
Ser ju sjukt ut med den som är så svullen^^
 
Så nu lyckades jag få feber å sånt utav detta me:/
 
Så de  va ingen ide att ens försöka fixa sig, va glad att jag fick på mig kläder efter nästan 2 timmar..
Så här är de skönast att ha armen just nu^^
 
men iallfall ska dra till apoteket en sväng, sen kommer pappa å hämtar mig så ska jag umgås med familjen i kväll :)
Blir kanon myyys hihi
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma-Cajsa

Hoppas värken och inflammationen går över snart. Krya krya!

2012-08-17 @ 15:15:24
URL: http://ungmammaioslo.blogg.se
Postat av: nadine

låter inge vidare det där :/ krya på dej!

2012-08-20 @ 13:38:19
URL: http://nadineaskerblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0