crazy day on work!

ÄNTLIGEN fick jag vakna halv 6 på morgonen igen och dra i väg till jobbet:D
Skönt å komma igång igen även fast jag inte kan svetsa just för tillfället för muskeln.
Så jag har vart ett så kallat "moraliskt stöd" åt mina kära arbetskamrater HEHE (pain in the ass) ;)
 
Och förra veckan kunde ni se detta på min facebook status
Jag var så jävla arg den dagen haha!
 
Sen idag när jag kom till jobbet så kom de från firman jag skaffa cykeln av och ville att jag skulle komma dit för vi skulle fixa med försäkrings papper..
 
Men tro på fan att min bästa cykel står där:D
Så de fixa i ordning en massa småfix så var de bara å trampa hem igen.
 
De trodde någon hade tagit den ifrån mig så de hämtade den utan för andra lägenheten då det stått där ett tag^^
 
I dag kom Nathalie tillbaka med, så vi har sprungit runt och flummat oss..
Vi hitta en otroligt häftig gammal bandspelare och i den satt de dansbands musik haha så vi drog i gång och körde botten på den där ett bra tag!
Vi kom även på hur man monterar ett handtag utan verktyg.
 
Se enkelt och simpelt^^
 
Sedan skulle vi vika ihop kartonger lagom tråkigt...
de ska se ut så här.
 
Kan säga att våra inte ens såg ut att vara i närheten av det där, vi tröttna efter en kartong och hoppade på resten..
Elektrikern som var där i dag måste ha trott att vi va helt fuckade..
men vi lyckades dölja våra kartonger skapligt snabbt;) haha
 
Sen nu när jag kom hem så har jag gjort wok soppa mums, och suttit i telefon med videofy.me som helt plötsligt börjat krångla med mina utbetalningar. !? förhoppningsvis skall allt va löst inom en vecka annars får jag helt enkelt byta.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0