Förebilder för mig....

Några av er har frågat vilka förebilder jag har, efter som jag tydligen är många av eras förebild.
Vilket könns helt skumt då man bara är sig själv..
men de e ju iförsig bra:D
 
 
 
Min förebild nr ett är självklart Nicky minaj.
Varför: Jo för hennes barndom påminner väldigt mycket om mitt egna liv.
 
Hon har Verkligen haft en tuff uppväxt men precis som jag hittat något som får henne att glömma och gå vidare.
jag gillar helt klart hennes stil, hon vågar sticka ut.
Sedan e hon ena stunden jätte tjejig och nästa gangster^^
Jag gillar brytningen och att folk borde tänka på att de som når toppen är de som kämpat mest i livet. (oftast)
 
Sen har hon gjort väldigt bra musik här har ni några av mina favoriter:
 
 
 
 
Den som tilltalar mig mest...
 
 
 
 
Förebild nr 2: Tila tequila
 
 
Varför: för de första e hon grymt vacker och för de andra så skiter hon fullständigt i vad folk tycker och hon verkar inte ett dugg rädd för att våga testa nya saker även om de inte alltid är så bra saker..
Men hon vågar leva helt enkelt..
 
Hon har vart allt från modell i playboy,porrskådis haft egna program och gjort musik..
 
När hon va ung flyttade hon runt en del vilket resulterade i en del misshandel på andra... ops inte så bra
sedan åkte hon in på ett behandligshem och träffade andra bra vänner som tog henne där ifrån..
Där efter blev hom med i playboy tog tag i studier och tog tag i sitt liv.
 
Sedan har det gått upp och ner men vaffan vilket liv gör inte de egentligen?'
 
Helt klart för mig en skön brud med attityd!
 
Här har ni några av hennes låtar
som ni märker går hennes texter ut på hennes förflutna;)
 
:
 
 
 
Detta är helt klart min favorit och ja ni kanske förstår varför om ni lyssnar på texten;)
Så mycke skit man får av brudar för de är osäkra å de tror att jag vill ha deras kille lixom hallöööööö not!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0