If someone hates you for no reason, give that Bitch a reason.

Folk är ju som sagt fuckade i huvudet..
inte alla men dem flesta...
Kan inte vara lätt som svensk att inte ha något annat att fokusera på än mitt liv.
Känns ju skönt att ni bryr er så mycket ändå;)
Jag har iallafall gjort ett avtryck i era liv då, även fast jag inte känner er eller har träffat er.
 
Så därför tänker jag klar lägga några saker.
 
Jag kan absolut uppfattas som dryg och otrevlig om DU är det.
Jag ser ingen anledning alls att vara trevlig emot någon som inte kan vara det emot mig faktiskt..
 
Eller om du snackar skit bakom min rygg och jag hör att du gör det...
 
Och faktum är att jag tycker inte att jag är bättre eller snyggare än någon annan människa.
alla är vi unika och väljer olika inriktningar i våra liv.
 
Jag älskar att bli fotad, och att skapa något kreativt.
Och ännu bättre att man kan få betalt och kunna sälja sina bilder som jag själv väljer att ta.
Då blir jag kallad för blåst,billig osv!?
 
Hur går det ihop?
 
(Ja men du tar ju bara lättklädda bilder)
 
Då undrar jag om folk är totalt jävla blinda?
eller om ni bara lägger märke till mina lättklädda bilder..
 
och för det andra slår jag vad om att min timlön är lika mycket som du får för en hel arbetsdag..
 
Men det hör inte hit, det enda jag begär är precis som jag respekterar andras liv och intressen, som nu lyckas vara att va modell..
 
Jag önskar ibland att jag skulle gilla något annat lika mycket, men det gör jag tyvärr inte.
 
I detta med modellandet finns det ytterligare möjligheter som att vara värdinna, och representera olika företag, kanske nattklubbar osv.
 
Det kan även innebära att dansa vilket jag älskar så det gör mig ingenting men det är fortfarande inte stripp.
Vilket jag inte tycker är något fel:)
 
Sedan ska de snackas om att varför jag inte jobbar som modell på heltid, jo visst de skulle jag väl gärna göra.
men jag tänker så här.
I sverige = omöjligt.
 
Sedan är frågan om jag verkligen skulle orka?
När jag jobbar som mest brukar jag fara runt som en jävla idiot och man blir sjukt sliten av det.
 
Och så är det ju framtid, tänk om jag kanske råkar ut för en olycka? blir brännskadad eller vad som.
Vad har jag för framtid då?

Och sen så blir man ju faktiskt gammal någon gång åxå..
 
 
Sedan att folk stör sig så mycket på mina silikonbröst förstår jag inte, för det är ju mina bröst :)
Sen att jag blir kallad hjärndöd för att jag valde att stoppa in silikon i brösten och inte i Hjärnan..
Vilket jag tycker e väldigt märkligt, för jag vet inte hur ni gör men jag tänker inte med brösten iallafall^^
 
-Men det där är en sådan ytterst liten del i mitt liv, jag menar på vardagarna svetsar jag
7-16 alltså ett "vanligt" jobb om vi nu ska följa det svenska samhällets klassificering av jobb.
 
Jag har ett boende,familj,vänner,pojkvän och en massa saker att hållas med.
så jag varken kan eller har tid att störa mig på folk faktiskt, och det är därför jag inte förstår mig på er som inte har annat för er att att snacka och störa er på mig.
Det finns ju massa andra saker att göra.
 
 
Det roligaste är när man blir kallad för en dålig flickvän för att man är på bild,
 
 
Men att själv sitta och kolla på porr och sedan andra brudar det är helt ok;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Adamskii

Fan vad grym du är!:)

2012-08-06 @ 20:20:27
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag tycker att du verkar vara en himla gullig tjej! Fortsätt med det du älskar och göra och som du är grym på =)

2012-08-06 @ 21:33:18
Postat av: Helen

Håller med, men du behöver väl inte älta? Då målar du istället upp sig som osäker och det blir en tvärtom effekt. Bara drygt. Move on.

2012-08-07 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0