Om du hittar din tjej med en annan... tjej;)

Kom just att tänka på en sak, om otrohet och vart gränsen går..
 
För mig går gränsen vid en kyss, jag skulle sparka in pannbenet på honom klippa av läpparna och be han äta upp dem..
 
Skämt å sido.. men nästan..
 
Och lika så om han skulle kyssa en kille?
vaffan dumpa direkt så jag inte tänder på varken bögerier eller otrohet haha..
 
Nä men sen kommer vi till de här mer killar, om ni skulle hitta er tjej med en annan tjej är de ok?
Vad jag har förstått så verkar det för det mesta ok...
Varför?:D
 
 
en oretucherad bild från karl, så bilden är altså inte färdig.
Och jag har självklart kollat med fotograf om det är OK att lägga ut bilden, för det bör man ju göra om man har respekt för deras jobb!

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin blogg :) allt bra?

2012-08-15 @ 12:41:33
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0