Plockade ur hårförlängningen.. WAOW!

Hallå på er mina sköningar,
vill passa på att tacka alla er som skickat så fina ord och tankar till mig efter inlägget jag gjorde, det värmer ska ni veta<3
 
Ikväll har jag roat mig med att plocka ur min hårförlängning, jag satt i så att jag skulle ha en så kallad förtjockning, med endast 5 cm förlängning.
 
Vilket tjockt helvete till skatbo må jag säga haha aldrig meeer.
 
Men när jag pillat bort allt eftersom jag flätade in de
så satt allt hår så långt upp i huvudet så om jag skulle fästa om de å fläta de anorlunda skulle jag ha typ 10 cm förlängning..
 
Iallfall i vanliga fall brukar jag köpa ett paket hår vilket är 100 g nu har jag tydligen 400 eftersom de står på förpackningen att de va 200 g.. haha då hade de räckt med ett ju...
 
så nu har jag hårförlängning för ett år MINST!
 
 
här ser ni med förtjockning/förlängning
 
och här utan.
 
Börjar få otroligt fint hår nu;) <3

Kommentarer
Postat av: Jenka

Hej!
Hur gör du för att få så fint hår?
Vad använder du för produkter mm? :)

2012-08-24 @ 13:13:34
URL: http://www.nattstad.se/thisJenkaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0