Ska man behöva börja KNARKA?

åh va gott me öl tänker jag går och öppnar kylen nä just ja där vare tomt, sen går jag och rotar i MIN ölplatta
Åh va äre där i?
Inte ett skit!? öh vad jag vet har jag inte drukit upp den jäveln..
KUL
 
Så just nu HATAR jag att bo i sverige mer än vanligt, Och de där systembolagets jävla öppetider, snälla skjut mig.
Förstå va gött de skulle va å kunna köpa bärsh på ica? de funkar ju i de flesta andra länder!?
 
Så jag tycker inte de e konstigt att folk börjar knarka nu för tiden
FAKTISKT SKÄRPNING SVERIGE !!!!
 
 
Låt oss som vill supa "ihjäl oss" för att de finns starköl på ica göra det då, bli lite mer som usa med sjukförsäkringar..
Ge mig ingen ny lever i så fall !! ge mig bara lite ÖÖÖL! hahaha
 
 

Kommentarer
Postat av: POLISEN

Haha så du menar att folk börjar knarka för att det inte finns alkohol att köpa efter bolagets stängning? Bra där...

2012-08-18 @ 18:36:29
Postat av: dedu

haha du verkar ju vara efterbliven på riktigt

2012-08-18 @ 20:32:17
Postat av: Göran

Ironi - har ni aldrig hört talas om det? Tänk er för innan ni kommenterar.

2012-08-21 @ 19:15:07
URL: http://elmertoft-foto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0