Analblekning..

En 10kr är jag väl värd?är ju trotts allt läder trosor gjorda av renskav. tyvärr gick min analblekning fel så måste ha Massa med pengar så jag slipper springa runt med ett sönder bränt rövhöl!

Vill ju sticka ut ur mängden av alla bloggare så va säger ni? 10 Kr
Eller jag kanske borde betala e
r 10 spänn?
 
Vill ju somsagt sticka ut ur mängden av mina "konkurrenter" här på nätet..
 

 
Älskar när folk tror man e så sjukt seriös hela tiden;)
omg 22 och håller på och driver.. efter 20 ska väl livet va tråkigt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Annso

ääh det e ju bara roligt att driva lite med!
fan jag e 24 & kan allt skojjsa till det en del ;)
så som detta blogginlägg, från min blogg

http://littlecherryy.blogspot.se/2012/12/min-dag-metaljul.html

Vissa tog det på allvar att man gör så, visst jag skulle kunna bara för ATT, haha ;D

kram på dig

2012-12-13 @ 20:22:38
URL: http://littlecherryy.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0