GOD JUL - Missbill style!

Sådär nu är alla julklappar färdighandlade och nuska det bara göras julmat.
ÅHÅÅ va glad jag är att jag har en kock till pojkvän just nu;)
 
och idag fick han mig att städa med, jag som bara vill ligga på soffan och dricka öl så kan han hållas med sitt^^
Men vad gör man inte för husfrisdens skull:P
 
 
Blir inga sånna där Jävla julbilder i år heller för er som frågat.
jag är inget fan va julen och färgen rött är inget jag uppskattar och jag ser inte varför man ska stå och porra i någon dress när man e så jävla hård som mej.. eller!?:P
nä men de e inte min grej jag känner att jag inte får ut något av att vara en söt tomte lixom.
för trååååkigt!
 
detta är den närmsta juloutfiten jag kommer.
 
Men jag hoppas att ni alla får en riktigt god jul:D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0