Gogo jobb- karlskrona.

SNÖÖÖ!!
ja äntligen kom det lite snö istället för slask skit.
i lördags så åkte jag till karlskrona föratt göra ett Gogo jobb tillsammans med kittypå statt.
Lika kul som alltid:)
 
Var väldigt kul publik faktiskt:)
 
Påvägen hem var de doc snöstorm och de hade "lite" problem med värmen..
 
No shiiit
fick ha vantarna på tårna, sedan ha armarna intill kroppen så jag såg ut som en armlös..
Sedam var jag tokhungrig då jag inte åt frulle på hotellet utan tänkte köpa med mig från ica och äta på tåget..
Nä då öppnar de kl 11 på hemköp... ÖH wtf så fick åka i 2 timmar hungrig så jag va illamående med 2 stycken bredvid mig som åt ostfrallor med varm choklad...
Jag var nära på att DÖDA för den där mackan asså..:(
 
Men senm kom jag äntligen hem till det finaste jag har och vi köpte 3 pizzor + typ 15 ölkorvar och popcorn och mumsa på.. kolla på solsidan sen var de läggdags så trött så de finns inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0