Läpp-förstoring.

Så fort folk hör ordet läppförstorning får man alltid höra ÅH NEEEJ va fult du kommer springa runt med ankläppar.
Då brukar jag bara jasså får man ser jag ut som en anka?
-nää men har du gjort?
Me: ja och man blir ju såklart svullenupp till en vecka efter men gör man hos någon som har normal verklighets uppfattning om hur ett par läppar bör se ut så är det ju inga problem:)
 
Alla mina ingrepp jag gjort gör jag ju för att förbättra, det jag redan har inte förändra:)
Så alltså läppf-örstoring behöver inte se onaturligt ut alls.
Tycker det är synd att folk har fått den uppfattningen om det hela med fillers.
 
Här är mina läppar före var 2 år sedan jag fyllt i dem.
3 dagar efter: 
7 mån senare:

Kommentarer
Postat av: Anne

vart förstora du dina läppar? och med vad? hur mycket? vad kosta det? hur länge håller det? :)

2012-12-12 @ 14:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0