Maktgiriga idioter..AVTÄNDANDE

Hade en grym kväll i lördags, tack alla inblandade för det!:D 

Men när jag ska fyllekäka med mina vänner och får vänta på maten, klämmer sig en otroligt "mycket" bättre och viktigare ( enligt han själv) fram och beställer. Då mina vänner och jag väntar på samma burgare som han som klämmde sig emellan. stt haäger han an ska ha sin mat först för han bor inte i Örebro.!?
Då kunde jag inte hålla käften och fråga vem fan är han?
Ja han va ju stockholmare.
och dåå undra jag: va de som skulle göra han så mycket viktigare för att han var där ifrån jo för han var rikare än alla andra.
asså JAG SPYR på det där jävla tankesättet det är så förbannat jävla idiotiskt att inte ha respekt för ALLA medmänniskor! Vad hände med att alla är lika mycket värda? 
 
Så sjukt jävla vidrigt beteende.. fan skaffa något innanför revbenen och hoppa ner från taket och kom ner på marken gosse... 
HUÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Annso

Inte fanken ska man tränga sig före någon annan i kön på det viset!
& tankesättet är ju rätt idiotiskt med på denne, det är som du säger bara för man har pengar så är man inte "bättre" än andra! allt handlar liksom inte om pengar här i livet...

2012-12-10 @ 22:12:33
URL: http://littlecherryy.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0