Projekt SKITFUL!!

Ibland undrar man hur vissa saker går till, och hur folk tänkte..
Hur kan man skapa något så olagligt jävla SKITFULT?
Fanns det ingen smak vid detta tillfälle?
Nä jag känner att det e tur att jag fanns innan den skulle brännas..
 
Projekt skitful!
HAr haft denna SKITFULA byrå i ett antal år nu, de e så jag har kräkts så jävla SKITFUL den är..
Men har inte hittat någon lämplig ersättare...
 
 
Så igår fick jag nog. 
Började slipa och fixa dona och möblera om här hemma...
Ville bara få ordning på alkoven i vardagsrummet..
 
Så resultatet blev såhär:
Ska nog köpa ett par nya knoppar tillså fort jag hittar några lämpliga:)

Kommentarer
Postat av: nk

Snyggt det blev!

2012-12-12 @ 17:52:14
URL: http://www.nataliekonberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0