VArning för falsk fattig sara.

Ibland känns det rätt så skönt att så många människor vet vem som är jag egentligen.
 
 
Skulle bara vilja varna för er där ute på msn för denna adress som utger sig för att vara jag. [email protected] - själv använder jag inte msn. Sådå vet ni:)
Jag målar inte mina naglar, behöver ju inte eftersom jag alltid gör dem på salong hos erika.
Och haha jaa skulle aldrig tigga efter pengar..
 
Hon säljer tydligen bilder av mig. så köp dem inte då de finns gratis här på bloggen!
Bilder hon använder där är tagen hemma hos min vän jocke.
Även bild tillsammans med casy i samma badrum;)
 

Kommentarer
Postat av: OMG

Du är då inte lite patetisk som har denna blogg!
Kom ner på jorden!!
You are not all that bitch! :)
Sluta vara så känslig och ego, sluta tro att alla vill vara dig, du är bara ett par bröst och inget annat!

Avundsjuk? Säger du nu va! Men Guess what-jag är kille!
Så jävla lurad! :)

2012-12-18 @ 14:01:48
Postat av: anonym

och du är ju inte lite patetisk som läser hennes blogg om du har så mycket emot henne?

2012-12-18 @ 14:13:49
Postat av: OMG

Jo hon gör ju reklam för sig överallt! Går ju inte att undgå! ;)

2012-12-18 @ 14:19:23
Postat av: Anonym

Sluta böla stackars tjej!
Tänk om Kenza skulle grina som du?
Finns en anledning att du inte kommit så långt som Kenza:
Du tål ingenting!!

2012-12-18 @ 14:26:28
Postat av: SÄÄSSYY

Men herregud lär känna Sara BILLSTRÖM innan det kommer grodor ur munnen på dig, Sara är en helt vanlig tjej som går i ett par vanliga skor hon är som alla andra tjejer och hon är snäll och en bra människa!

Jag tycker om dig vännen :) Puss & Kram!

2012-12-18 @ 14:28:49
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se
Postat av: Tricia

För i helvete.. Ta er samman och lev era egna liv om ni nu stör er så förbannat mycket på Sara? Avundsjuka jävla no-lifers..

2012-12-18 @ 17:29:07
URL: http://justawhisper.blogg.se
Postat av: Mandy

Äsch Sara skit i alla haters! Du är fin även som människa. :D Läser din blogg lite då och då och gillar den du är. Kram Mandy

2013-01-11 @ 15:38:10
URL: http://mizzmandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0