Det börjar kännas något i mig...

Glad,gladare gladast;)
Det börjar kännas något i mig, något jävligt bra. hihi
De känns för jävla skönt allting just nu, och allt bara flyter på som de ska.
Gör vad jag vill när jag vill.
Drar nu på lördag och plåtar i stockholm, och ev söndagen med.
Sedan e jag hemma en helg, sen drar jag till norge helgen efter de, sedan fyller jag och ska gadda mig och sen blir de fest.
Och så har jag så jävla positiva människor runt i kring mig just nu.
Och det gör så jävla mycket.
Ångrar inte en sekund att jag bett vissa energi sugande, avundsjuka rixpuckon som inte förstår att man måste göra något för att kunna få något dragit åt helvetet.
Lite ge och ta som de kallas;)
Nä nu ska jag fixa med lite offerter sedan kaffe.
Ikväll kommer de nog nya bilder och videos upp:D

you took my light, you drink me down,
that was then and this is now, now look at me

this is the part of me,
that your never gonna ever take away
from me
throw your sticks in the stones,
throw your palms in your clothes,
but your not gonna break my soul
this is the part of me, that your never gonna ever take away from me, NO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0