Drama queen är mitt andra namn;)

Drama queen borde vara mitt andra namn just nu.;)
Att det ska bli så mycket spekulationer, rykten och liv kring något som folk inte har med att göra.
Jag har inte vart respektlös emot någon snälla för fan, jag gör va jag vill.
Och vad skulle ni säga om att komma fram till mig och säga va ni tror och tycker istället!?
Jag menar ni bryr er ju så mycket om mig så varför inte komma och sitta i mitt knä och tala ut om varför ditt liv inte går vidare pga av mig^^
So sad 4 you fucker.
Jag kommer fortfarande bara KÖRA mitt race så kan du ju stå där som ett fån och kolla MJAU!
HAr börjat landa här hemma i kissarnas högkvarter;)
Så i går som kisse unge nummer 3 hit så vi drack vin, och åt tacos så jävla gött:D
HAr äntligen börjat få upp aptiten igen, men idag har de gått segt fått i mig en drick yoghurt utraget på typ en timme:/
VAr och sola idag, och även i går så nu jävlar e man neger,aha eller;)
på två dagar e jag lika brun som 2 veckor i thailand vilket e sjukt och då hade vi ju grymt väder i thailand:D
Nä nu ska jag fortsätta fixa här så jag kommer iordning och GÅ vidare med mitt liv som väldigt många andra verkar har svårt med, och speciellt med deras egna.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmy



SÅ SÖT BLOGG!!!!!!

Va med i min Frågestund så får du en Länkning så får du Mer läsare<3

2012-02-17 @ 18:19:24
URL: http://emmyclasson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag diggar dig och din blogg, det vet du Sara! Du är dig själv och ber inte om ursäkt för det. Men när du konstant skriver såna här inlägg tycker säkert de som inte gillar dig att det är kul..! Du ger dem bara vatten på sin kvarn! Det lärde jag mig bittert när jag bloggade, att desto mer man dissar sina haters desto mer dissar de en tillbaka! Din blogg är kul, men ett råd: ge inte dessa personer uppmärksamhet för det är det de är ute efter.. Kör ditt race bara, visa inte att du tar åt dig! Kramar

2012-02-18 @ 05:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0