Första skvaller inlägget om mig;)

Shooooo alla mina älskade och hatade vänner.
Fick reda på igår att det har gjorts ett så kallat "skvaller inlägg" om mig i en sån där skvaller blogg..
Och min första tanke var: Vem fan vill ens lägga ner sådan energi på en sån här skit blogg haha
Men men självklart så är de ju någon som skall göra det med!
Men de måste ju vara förbannat tråkigt att sitta och blogga om andra bloggar istället för att göra något helt eget..
Men de e ju bara min mening;)
HAHA ska bli intressant och se vart detta leder!
All publicitet är bra publicitet som vi brukar säga i branchen.

Kommentarer
Postat av: A

Vilken skvallerblogg?

2012-02-23 @ 17:51:55
Postat av: Mikael

Hejsan, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Tack för att ni tar dig tid att kolla på detta

2012-02-25 @ 15:43:00
URL: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0