Första veckan i kissarnas högkvarter.

Sådär nu har de snart gått en hel vecka sedan jag bosatte mig här i högkvarteret.
Vi har haft alla kissar samlade och ätit, och mysit och en hel del alkoholintag på de;)
Har skett sjuka saker bara den här veckan, men jag kan inte säga annat än att jag verkligen TRIVS!
JAg trivs med att kunna göra vadfan jag vill och när jag vill.
Utan att behöva få skäll eller bli ankagad för saker ständigt.
E så jävla sjukt att så fort man blir officiellt ihop så ska de komma upp helt sjuka regler och lagar att gå efter.
För mig finns det bara självklarheter att gå efter.
så som : svar inte otrogen,eller ragga på andra när man är ihop.
Och typ som att ex och gammla ragg e ett avslutat kapittel och bör inte finnas i bilden.
Nä så skönt att kunna göra det man vill igen, som att PLÅTA och vara ute och härja runt på klubbar runt om i landet utan att få ångest för något man inte gjort eller tänkt göra:D
Jag menar jag ser de som ett jobb, inget annat och de vore ju bara stört att göra bort sig och ligga me en massa folk lixom..
Nä känns skönt att veta vad man vill göra och inte faktiskt:)
JAg kan inte klaga just nu på att de blev som de blev.
Finns ju så otroligt många människor som uppskattar mig precis som jag är.
Synd bara att man inte vågat tro eller förstå det förens nu.
Slänger ut lite bilder från de senaste dagarna;)

Kommentarer
Postat av: Mmam

Bara plågsamt att titta på. Förjävligt vackra!

2012-02-20 @ 06:00:11
Postat av: Jenny

Håller med helt och hållet gällande det där med förhållanden! Sen ville jag bara säga att du är sjukt snygg! :D

2012-02-20 @ 10:52:31
URL: http://pearlweed.blogg.se/?tmp=05182641
Postat av: nån

avänder ni 3 string

2012-02-20 @ 22:09:05
Postat av: Anonym

Ta del av mina 3000 läsare redan idag!

Anmäl dig till Sommar outfith tävlingen HÄR

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/tavling-ta-del-utav-mina-3000-lasare.html#comment

SKIT KUL OM DU ÄR MED :D

2012-03-05 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0