Garanterat Scandalbeauties nya stjärna?

Denna människa tror jag GARANTERAT kommer bli scandalbeauties nya stjärna!
Sminkar sig som de flesta, kan sjunga som man tydligen skall kunna (eller...?)
är halvnaken,
Och sedan ser ut, och för sig som de flesta:D
Så vad tror ni?:D

 

 

 

Nä Skämt och sido, finns må¨nga snygga brudar där, iallfall bland toppbloggarna..

 

Men resten tycket jag stämmer in skapligt bra;)

 

Vad annat på den tiden då jag var med där.

Inget jag direkt är jätte stolt över, men nu är jag som gick ur för snart 2 år sedan när man ser hur saker och ting har blivit;)

och på tal om ingenting så har jag haft världens mysigaste natt, inatt tror jag iallfall på länge!

Alfons har legat och burrat in sig på mig hela natten och det är så underbart att få känna sig uppskattad av den lille nu när det är som det är här hemma med separationen och allt.<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Millan

Han såg fan läskig ut, hahaha

2012-02-10 @ 14:43:13
URL: http://knasmillan.blogg.se/
Postat av: Chrille

På tal om nått annat, så ser du sjukt bra ut i glasögon =)

2012-02-23 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0