Idioter dras verkligen till oss Modeller.. Fotografer LÄS!

Åh gud vilket jävla drama de ska vara HELA tiden.
Och verkligen i denna bransch där brudar tydligen gör vad som helst ( och då menar jag vad som helst)
För att få komma fram i rampljuset.
Oftast genom skit snack vilket är så otroligt intressant speciellt om man ALDRIG ens pratat,träffat eller ens visste att dessa människor ens existerade..

Jag är nog den som har minst koll på så kallade "modeller" som lyckas få tag på en kille med kamera och fota lite naket.
De räcker tydligen.

Men men i detta fall har jag hört att Folk säger massa saker om fotografer som jag plåtat med och att jag skulle ha sagt till dessa brudar, transor eller vaffan de nu är, att fotograferna på olika sett vart knäppa osv..

SÅ är då inte fallet.
de som betett sig dåligt som fotograf VET om de ifrån MITT håll och ingen annans.

Jag är så pass vuxen och mogen att kunna ta det direkt, och rikta kritiken till fotografen själv för att undvika missförstånd.

Denna/ dessa brudar kommer jag OMGÅENDE ta i tur med, så innan jag gör de och du vet med dig själv att du gjort bort dig kan ju OMEDELBART skicka ett mail till mig innan jag tar tag i det på mitt sett!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

jisses vad lågt vissa går! när ska "dagiset" ta slut?:/



Det är rätt gå på dem bara...

2012-02-06 @ 17:36:12
Postat av: Helena

Då skall du bara lära dig svenska språket också Sara, så du kan framstå som lite mer vuxen än alla du klagar på.

2012-02-06 @ 18:31:44
Postat av: alex

Helena vrf inte bara knipa käft? Bara för du faila grovt på din svenska kurs betyder det inte att du ska hålla en varje gång ngn skriver fel.... cp...

2012-02-06 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0