Mitt nya hår:)

Just nu sitter jag och alfons som två jävla fån och kollar på ytterdörren.
Alfons morrar och jag är rädd...

Har hänt en gång förut att jag hör hur någon rycker i dörrhandtaget och även sett de men man ser ingen i nyckelhålet..

Samma sak hände nu så jag ringde collin och fråga om de va han och de var de ju inte..
Lite obehagligt är de allt...

Men men måste ju visa mitt nya hår, som jag slingat lite guldblonda slingor i.
Doc ska jag nog ljusa upp dem ännu mer är tanken, men för att mitt hår inte ska gå av så bör de vila och färgas i omgångar.:)
Nackdelen med att ha haft svart hår.

Så här har ni en färsk bild, i min sexiga mjukisdress^^


sedan lite fail bilder på alfons hihih


och nu till den bästa haha älskar den!!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

kollar du precis efter ryckningarna?

öppna inte dörren vad du än gör, tycker jag i alla fall...:/



Alltid obehagligt tills man lyckats få en förklaring till sådana saker :(

2012-02-02 @ 01:25:10
Postat av: Emm

Jag hade med sådana slingor förut. As snyggt :) Ska med köra när mitt hår har läkt från all färgning jag gjorde sist.

2012-02-02 @ 15:17:43
URL: http://www.mylifebymissemm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0