Nä skärpning SARA!

Nä nu har jag bestämt mig!
Skärpning, Ska sluta tänka och fundera så mycket.
Något slog mig när jag låg i badet, att skulle killen älska mig på riktigt så skulle han inte låta mig gå igenom detta.
Även fast det var jag som gjorde slut för att jag mådde dåligt.

Jag menar jag har mina underbara och helt fantastiska vänner,Alfons,familj livet i behåll och fantastiska livs visioner.
Jag har en karriär som jag älskar och vill utvecklas inom enormt men har inte kunnat pga av han.
Så nu ska jag se framåt ära glass och köra mitt race igen!

Alfons kommer aldrig svika mig, och aldrig jag honom.

Kärlek är svårt men jag skulle nog gå rakt ner i stupet om jag inte hade mina visioner om saker och ting!



Skiter i det här nu dags att draaaa


Kommentarer
Postat av: ZFredde

Bara å köra på:) man måste vara lite ego, men på lagom nivå, för i slutänden tackar ingen än för att man har offrat och hållt tillbaka sig själv.

2012-02-06 @ 13:54:44
URL: http://speedfreak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0