Alla bloggare härmar KISSIE!!!! AH för några år sen..





Jag tycker detta kring bloggar verkligen behöver en rejäl jävla kick!
Och folk som läser bloggar skulle behöva UPPDATERA sig lite mer kring det här men bloggar eftersom det finns så ofantligt många.

Nummer 1. ALLA härmar INTE kissie bara för att de lyckas provocera er.

Nummer 2. alla som provocerar, eller lyckas just provocera dig, har inte någon jävla sjukdom som "personlighetsklyvning" eller aspbergers syndrom.

Nummer 3. känner du dig provocerad när du kollar på en blogg, då är det tyvärr inte bloggaren som är dum i huvudet utan du som går på det hela.

Nummer 4. HUMOR skratta, le, var glad en liten stund.
Om ni kanske inte skulle ge fan i att ta allting som skrivs,eller sägs på blodigt allvar och försöka se det hela med en gnutta humor.
Fy fan va kul du skulle kunna ha en stund..


Sedan ett tips, känner du dig,arg,ledsen,sårad och förbannad över videos som inte handlar om dig.
SÖK HJÄLP!

<3<3<# puss och kraaaam

Och nej Jag härmar inte kissie, varför skulle jag behöva göra det när jag är en så fantastisk person i mig själv!
vore bara dumt.
Är man så värdelös att man inte ens kan blogga om egna saker borde man inte blogga.




Kommentarer
Postat av: anonym

Fattar MIG inte på folk som orkar o lägga sig i en annan människa .blir så arg på sånt dem kan dra dit pepparn växer så kan dem bry sig om den jävla växten som växer så dem fattar någon gång.......stå på dig tjejen

2012-01-20 @ 13:27:01
Postat av: MissLie - Fucked up

Bästa inlägget! Det där behöver folket läsa och ta in det! You go girl

2012-01-20 @ 18:42:07
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Daniel

Så sant!

2012-01-23 @ 19:33:13
URL: http://danneman.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0