Back in sweden, sexy as ever!;)

Halllooo nu var det nästan en vecka sedan jag uppdaterade här, och det har hänt sjukt mycket saker på dessa dagar, som ni kanske förstår.

Har haft det helt otroligt bra, och detta behövdes verkligen för mig.
Nu har jag en massa ny energi, och har kommit underfund med lite nya saker;)
Mjaau- succé som alltid hihi


Just nu sitter vi och äter god SVENSK frukost med OST!!
HAHA man lär sig att uppskatta det man annars tar för givet typ som knäckebröd, som vi fick på planet hem.
Fy så lycklig jag blev då, jag som älskar knäckebröd, det var min drog när jag skulle sluta röka.
Skitbra faktiskt, så fort man blev sugen vare bara att mosa knäckebröd hihi:)

Men tyvärr så har jag ju en ovana att ibland feströka vet inte varför för ibland vill jag inte alls ha och ibland måste jag röka som faan:/ skumt de där suget asså..

Det känns så tomt här hemma nu eftersom alfins inte har kommit hem ännu, och jag saknar joanna och madde tok mycket.

och joanna är uppe i snön och busar så henne får man inte träffa på länge ju:/
Heartbroken fö faan haha ^^

Nä nu ska jag försöka fundera ut hur jag ska fixa mitt nya långa hår^^
Vetefan om de går fr de känns sjukt långt:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0