Kärlek är allt för mig!

Även fast jag kan uppfattas som känslokall, och totalt ignorant emot andra människor.
Så är jag verkligen inte det, utan jag är vaksam och rädd för att släppa på människor, hemska människor.
Jag har blivit utnyttjad,smutskastad,sårad,förnedrad,sviken och ja fan vet allt!!
Man blir trött på skiten, speciellt när man har svårt att lita på folk i överhuvudtaget man blir så fruktansvärt arg inombords.

Därför tar det ett tag för mig att släppa inpå människor som får se "mig" inte modellen sara som är så cool som folk gärna utnyttjar
Utan mig på insidan..

Kärlek är verkligen allt för mig, och det är jätte viktigt för mig att jag kan lita på mina vänner, vilket jag gör med dem jag har!
Jag har aldrig känt sådan tillit till dem, med några andra alls.
och de är verkligen ÄRLIGA, vilket känns så otroligt bra även om det inte är bra saker.

Mina vänner känns verkligen som min familj, och jag är så glad att de stöttar mig även om allt jag gör inte är i deras smak.
precis som vänner ska göra.

Men det har vart en så otroligt lång väg hit.
Man har stött på så otroligt många fula fiskar, som leker med ens tillit och värdighet..

Och jag är så glad att jag vågade släppa dem, be dem dra åt helvete rent ut sagt!

Och lika så med folk som skall snacka om mig, om hur jag är bara för att jag ser ut som jag gör..
Men ÄRLIGT vad fan vet ni om hur jag är som person?

Typiskt folk som inte kan se skillnad på karriär, och personen i fråga.
Det kommer ni inte långt på säger jag bara!.

Men å andra sidan så känner jag att de är skönt att folk snackar och yttrar sig, för då vet jag vilka jag inte ska släppa in.
Sånt folk vill jag då inte ens ge chansen till min insida!


Fia,jag och sandra.

madde jag och joanna.

Maddii och jag.

Och självklart många fler än de som är på bilderna.
<3

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

det är la klart man nästan inte vågar släppa in någon i livet när man vart med om hel del?! ^^

i alla fall när det kommer till hemligheter, tillit, sådant en riktig vän håller inom sig...



Jag tror på att du är en riktigt fin tjej på insidan, det ska du veta! ;)

ha en fortsatt trevlig kväll

2012-01-18 @ 18:55:45
URL: http://littlecherryy.blogspot.com
Postat av: Anna

Fast om man jobbar med det du jobbar med, vad det nu än är, kanske man får räkna med att få en viss stämpel på sig. Och man vet förmodligen om det redan innan. Och kanske därför inte bör klaga så mycket.

2012-01-22 @ 21:49:07
Postat av: Diggar bloggar

Du verkar va en skitschysst, rak o ärlig, störtskön brud ju! Jag skulle gärna ha dig som vän, av det lilla jag iofs känner dig men läst din blogg ett tag och diggar dig skarpt!! Du har ju mig på Facebook om du vill skriva, snacka av dig med en tjej som oxå tagit mycket skit och varit med om jävligt mycket! Kram!

2012-01-28 @ 01:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0