Lägenhets spanande:)

Sitter och spanar på lägenheter nu, funderar fan på att skaffa mig en stor 1a bara och sedan bo billigt och spara massa pengar och ta tag i mitt projekt ordentligt!
Och eftersom jag tänkt att åka utomlands en del så kan det vara skönt att dra in boende kostnaden en del känner jag.
Kan vara värt det ett tag;)





Men de e så svårt att hitta den perfekta, då den måste ha bra planlösning och mycket förvaringsutrymmen:S
och verkligen inte i örebro^^

Får bli e-tuna nära fia + örebro och stockholm. bara en timma åt vardera håll^^
eller så får de bli Stockholm..


Idag känner jag mig så sprallig och glad, fast med en klump i magen.
Men de känns som att detta kommer bli bra.
JAg vet vart jag ska, även om det är tufft!

Sedan har jag ju världens bästa vänner som finns där för en i ur och skur!
Underbart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0