Skit dag!!:D

Ursh idag har jag så jävla ont i magen, sedan e jag så slut i huvudet (mer än vanligt) och så förbannat trött och seg!
Inte alls på humör för något idag.
Just nu vill jag bara BORT BORT BORT ifrån denna stressande jävla lägenhet.
där man bara får höra konstant jävla hysteriskt musklickande.
Efter snart 4 års tid så blir man fasen trött.

FINNS DE NÅGON JÄVLA DATAMUS UTE I VÄRLDEN SOM INTE LÅTER!?!?
blir fan as stressad.

Har ni sett denna artikel i tidningen om att datanördar skulle vara bäst i sängen?
http://www.expressen.se/sex/1.1581732/datanordar-ar-bast-i-sangen

Då undrar jag vem fan blir ens kåt på en datanörd? asså vem vill ligga med en sån?
En människa som inte e med i verkligheten för fem öre lixom.

Antagligen sånna där porrsakdade offer som inte förstår hur man ska göra det irl.
Nä fet bort asså!



Nä nu ska jag fixa mig sen dra å skälla på 3 med madde!

Kommentarer
Postat av: wtde@dayviews

Datanörd är en rätt så stor term.

Det finns de som sitter framför datorn hela tiden, vilket jag kan hålla med om att jag inte hade funnit särskilt attraktivt.

Men det finns också de som kan mycket om datorer och väljer att tjäna sina pengar på det. Som du själv har sagt, jobb är jobb. Inget annat.



En datornörd kan vara inåtriktad. Men kan också vara utåtriktad.

En datornörd kan vara mesig, men också tuff. You get the point.

Bara för att man går inom termen "datornörd", så behöver man definitivt inte ha en dålig verklighetsuppfattning och sitta inne i den virtuella världen. Om det är vad du har upplevt utifrån de du stött på, så har du stött på en del dåliga sådana.



Jag kallas ibland för datornörd och det kan jag stå för. Men den dagen någon skulle gå fram till mig och säga att min verklighetsuppfattning är helt fel och att jag är helt borta.. Nej, då skulle jag förlora hoppet för den människans sätt att tänka.



Men vad gäller artikeln så tror jag att det kan finnas sanning i det.

Någon som jobbar med kroppen brukar ofta ha lite bättre självförtroende än någon som sitter och använder hjärnan till vardagen.

Självförtroende går ofta hand i hand med egoism (Självklart är det en generalisering) och jag skulle säga att egoism är inget som direkt hör hemma i sexet.

Det handlar om att ge och få. Samma sak i kärlek. Man ger något, och får något tillbaka. Tar man något, så kanske man själv blir nöjd. Men hur blir det med partnern?

Visst att vissa gillar en mer dominant partner, medan en annan gillar en mindre dominant. Men så är det med allt, personlig smak.

2012-02-02 @ 00:55:10
Postat av: En riktig karl

Vet du vad Sara. Med tanke på vad du beskriver är jag övertygad om att du dejtar för unga killar för dina krav. Det är rätt att yngre killar känner sig osäkra och behöver bekräftelse av allt och alla därav "otroheten"

Prova en riktig man, en karlakarl nån gång som verkligen är Tuff på ett manligt sätt. En alfahanne skulle du stormtrivas med för då kan du vara den där "lilla" flickan när du själv känner för det.En karl som är stadig och trygg och som du alltid kan gömma dig bakkom och alltid kan lita på. Det finns sådana....

2012-02-02 @ 07:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0