Snart kommer min lilla chihuahua hem<3<3

Är så lycklig just nu, snart kommer min underbara lilla Chihuahua alfons hem till mig efter 2 långa veckor.
Känns som en evighet sedan och jag ville inte ens åka ifrån honom:/
Men nu är han snart här och då kommer jag pussa ihjäl honom.

Igår så drog jag hem till maddii en sväng och drack lite vin, sedan drog vi till kungsgatan 1 och drack drinkar:D
Sen gick vi hem till oss och flummade och drack kaffe^^

lugnt och städat med massa mys alltså.:)

Jag måste komma igång med träningen verkligen, men allt känns så omotiverat när jag egentligen bara vill skutta runt med hästen på hopp banan, och träna på det roliga viset.
Men tyvärr så har hennes skada tagit över så vi måste ta bort henne:(
E verkligen så jävla jobbigt:/

Och nova kommer de dröja med tills hon är färdig inriden.

Nä nu ska jag fixa tills gooos kommer hem!!



<3

världens bästa




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad är de för ras på denna häst?

2012-01-16 @ 09:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0